
Araba Motoru'nun Təməl Parçaları
Bujileri
Sadə sözlə Bujileri, mühərriki hərəkətə keçirən avtomatik parçalardır. Hava və yanacaq qarışığının yanması üçün qığılcım çıxararlar.
silindirler
Silindirler silindr şəklində olub silindrin içinə yuxarı aşağı hərəkət edər. Porşenin ana vəzifəsi silindrə gələn hava və yanacaq qarışığını sıkıştırmaktır.
Piston Yüzükleri (Segmanlar)
Yanacaq-hava qarışığının yanma əsnasında yağ anbarına qarışmasını önləyən və porşenin ətrafında olan üzüklərdən segmanın deyilir. Eyni zamanda yağ mağaza yağın yanma otağına qarışmasını mane olar.
Subaplar (valfler)
Mühərrikdə iki tip subap tapılar: Emme subabı və egzoz subabı ... Emme subabı uyğun fasilələrlə yanacağın yanma otağına gəlməsi üçün açılır. Egzoz subabı isə yanmadan sonra boşaltıma icazə verir.
krank Mili
Silindirler yuxarı və aşağı istiqamətlərdə hərəkət edərkən gic mili, bağlı olduğu porşenlərin yuxarı aşağı hərəkətinə uyğun şəkildə dairəvi olaraq hərəkət edər.
Volan (çarxı)
Volan gic milinin arxa qisimində tapılar. Əlaqə açıldığında marş volana təsir edər və bu sayədə mühərrikin çalışması təmin edilər.
Bağlama Çubuğu
Krank mili ilə psiton arasındakı əlaqəni təmin edən metal bir çubuktur. İki ucu bir-birindən fərqli olub, piston hərəkət etdiyində bucağı dəyişərək gic milinə çevirər.
Araba Motoru mexanizmi
Mühərrikin bu parçalarına baxaraq iş formasının çətin olduğunu düşünməyin. Mühərrik, çox sadə şəkildə çalışır. Əslində avtomobili hərəkət etdirmək çıxarılan gücü istifadə üçün dörd mərhələ mövcuddur. Dörd zaman olaraq bilinən bu dörd mərhələ əmmə, sıxılma, güc və ekzoz'dur.

Sadə mənada mühərrikin iş forması budur. Avtomobilə oturaraq kontağı çevirib sürüşə başladığımız andan etibarən vasitəyə hərəkət təmin edən bu əməliyyatlar təkrar təkrar reallaşar.
qaynaq http://www.fizikmakaleleri.com/2013/08/araba-motoru.html
Yorumlar
Yorum Gönder